středa 28. dubna 2010

Relax s EG

Dnešní počasí je opravdu nádherné a tak jsem po práci sbalil EG a Corsaira a vyrazil na pole. Hned po příjezdu jsem zjistil u EG utržený závěs směrovky (evidentně důsledek dopravy v kufru). Lepidlo jsem neměl a tak rychlý odjezd domů, vteřinovku a aktivátor do ruky a honem zpátky. 
Na místě během pár vteřin opraveno a konečně mohl EG  do vzduchu. Baterie je nová Turnigy 2200 mAh 30C z Hobbycity. Hned po startu je znát rozdíl. EG stoupá prakticky svisle vzhůru, dynamika letu je tak o 1/3 lepší. Měl jsem v úmyslu rychle otestovat baterku a pak prohnat hlavně Corsaira. Ale krásné počasí s občasným větříkem a po obloze klidně a zvolna se sunoucí model mne přiměl se vše si jenom užívat a v klidu relaxovat. Nakonec jsem přistál po více než hodinovém letu a pak už jsem jel domů. 
S vybíjením baterie jsem to skoro přehnal, nejvíce vybitý článek měl 3,17 V a dobíjel jsem 2300 mAh. Baterie až do poslední chvíle podávala výborný výkon a to mne zmátlo.