Hlavní křídlo je vybroušené z balzy 5 mm, ocasní plochy z balzy 2mm, trup je z uhlíkové trubky průměru 6 mm. Povrchová úprava nitrolakem a akrylovými barvami Agama. Pohon zajišťuje vnitřní oběžka s vrtulí 3x3, baterie je dvoučlánek Rhino 2S 460 mAh. Stavba šla velmi rychle od ruky, je to také jednoduchý modýlek, a byla hotova za pár večerů.
Základní parametry :
Fotogalerie mého ADRENALINE RUSH.
Z modelu jsem byl po prvních letech doslova nadšen. Dělá přesně co chci, létá dostatečně rychle (v pocitu rychlosti samozřejmě hraje roli jeho i jeho velikost), dokonce při nízkých průletech vydává patřičné svištění jako velké éro. Zatím jsem neobjevil žádné záludnosti. Chvílemi úplně zapomínám, že ovládám takového mrňouse a mám pocit jako by to byl mnohem větší hotliner.
Letové časy se pohybují mezi 10 - 12 minut. Motorek musí být celou dobu pod plynem, Rush při vypnutí motoru rychle ztratí rychlost a pak začne klesat. Prostě bez motoru to neletí - to je snad jediná slabší stránka modelu.
Z modelu jsem byl po prvních letech doslova nadšen. Dělá přesně co chci, létá dostatečně rychle (v pocitu rychlosti samozřejmě hraje roli jeho i jeho velikost), dokonce při nízkých průletech vydává patřičné svištění jako velké éro. Zatím jsem neobjevil žádné záludnosti. Chvílemi úplně zapomínám, že ovládám takového mrňouse a mám pocit jako by to byl mnohem větší hotliner.
Letové časy se pohybují mezi 10 - 12 minut. Motorek musí být celou dobu pod plynem, Rush při vypnutí motoru rychle ztratí rychlost a pak začne klesat. Prostě bez motoru to neletí - to je snad jediná slabší stránka modelu.