sobota 29. května 2010

Skeeter a EG

V sobotu odpoledne jsem po návštěvě nepříliš vydařeného dětského dne (na Pankráci, kde byla neuvěřitelná spousta lidí) zajel na chvíli na pole. Od překvapivého jarního posekání se veškerý porost výrazně rozrostl. Mezi trávou už vyčnívají bodláky a všelijaká další rostlinstva. Za chvíli to bude zase stát za nic.
Šel jsem vyzkoušet Skeetra po osazení novou vrtulí GWS HD 9x5. Hned po prvních pár metrech bylo zřejmé výrazné zlepšení proti APC 8x4. Větší tah, maximální rychlost i rychlejší reakce na změnu plynu. Rovněž zmizel mírný dojem, že se letadlo ve vzduchu jaksi vleče. Prostě spokojenost. Zkoušel jsem více letové vlastnosti. Letadlo je velmi mrštné, přemet dokáže prakticky na fleku. Celkově ho ale velmi limitují moje pilotní schopnosti. Jednak se bojím (dalo mi dost práce) a jednak mi to moc nejde. Zkoušel jsem v uctivé výšce visení, ale nic moc. Na malou chvíli se mi podařilo ho do visu dostat, ale vetšinou to bylo takové zmítání na jednom místě. Vylétal jsem dvě baterky, letový čas kolem 12-14 minut chodu motoru, dobíjel jsem lehce přes 1100 mAh.
Pak jsem ještě vylétal jednu baterii s EG. Jsem čím dál raději, že jsem ho znovu zprovoznil a samozřejmě vybavil lepším pohonem. Létání s ním je pro mne absolutní relax, o letadlo se nebojím, létá dobře a mám už ho v ruce.