neděle 25. července 2010

S EG v Krásné Hoře

Přes poměrně nepříznivou předpověď jsem jeli o víkendu do Krásné Hory. Skutečnost byla ještě horší a celou sobotu propršelo. Nedělní pokus o houbaření nedopadl, skoro nic nerostlo (Zuzka našla u cesty dva modráky, já lišku a Martin choroše na stromě:). Po obědě jsem si šel tedy alespoň zalétat. Zase se proti mně spikli zemědělci - tam kde byl po léta jetel, do kterého se slušně přistávalo, byla najednou kukuřice. Ještě nebyla příliš vzrostlá a tak jsem to na ni riskl. Měl jsem jenom jeden let, foukal trochu vítr, ve výšce bych to odhadoval v nárazech přes 5m/s. Přistání dopadlo také dobře i když jsem na něj několikrát nalétával - nejdřív jsem neměl odvahu s tím do kukuřice plácnou. Výsledek byl nad očekávání, letadlo se ani neumazalo od rozbahněné půdy, to boty dopadly hůře (a Martinovy byly k nepoznání).
Bohužel jsem před létáním objevil i jeden problém s baterkou. Nová Turnigy 2200mAh 40C, kterou jsem nejdříve do modelu vložil, skoro netáhla. Myslel jsem si, že jsem ji minule zapomněl nabít, ale doma se ukázalo, že jeden článek je kompletně pryč. Budu ji muset otevřít, zda se jenom něco neutrhlo, ale mám tušení že ne.
Edit 28.7. : po rozkrytí baterie a přeměření je to jasné, jeden článek je totálně mrtev. Takže objednávám novou baterii.