čtvrtek 29. července 2010

První video

Dnes se udělalo oproti včerejšku, kdy pršelo, docela pěkně. Asi 21°C a vítr tak 3-4 m/s. Tak jsem šel po návratu z práce vyzkoušet novou kameru. 
Připevnil jsem ji provizorně na pásek z překližky zasunutý a přilepený lepenkou pod kryt kabiny na EG. Vlastní létání bylo v pohodě, vítr docela nosil takže jsem létal v pohodě přes třičtvrtě hodiny.
Doma jsem zjistil, že:
  • nastavení a připevnění kamery bylo správné, vrtule ani jiná část letadla do obrazu nezasahovala
  • velikost videa přesáhla hodnotu 2GB a proto byla kamera po přistání vypnutá
  • použitá karta nemá dostatečnou rychlost a tak bylo natočené video občas dost trhané. Ale i tak na něj šlo koukat.
Rozhodně jsem s nákupem kamery spokojen, natáčení videa přináší velmi příjemné zpestření létání a letecké pohledy jsou zajímavé.
Budu muset jednak zakoupit lepší kartu a jednak vytvořit trochu profesionálnější připevnění kamery.