neděle 17. dubna 2011

BF109 a Corsair

Dnešní pěkné počasí lákalo ven a tak jsem šel vyzkoušet, jak přes zimu dopadly baterie. Nejprve jsem vyzkoušel obě baterie Rhino 2S 460 mAh. Zkoušel jsem je v BF109, oba lety byly lehce po 8 minut přičemž jsem létal spíše svižně a rozhodně ne se snahou dosáhnou co nejdelší čas.
Pak jsem zkoušel dvě baterie Turnigy 3S 1300 mAh v Corsairovi. Všechny tři články začaly již minulý rok dávat najevo, že jejich nejlepší časy jsou pryč. Baterie jsou malinko nafouklé resp při stisknutí jdou trochu zmáčknout. Na první baterii jsem létal 8 minut, opět spíše svižně s celou řadou svislých stoupání. Baterie byla po letu teplá, ale ne tak moc. Zato druhá baterie asi po 5,5 minutách letu začala jasně ztrácet výkon a napětí na článcích jsem doma naměřil 3,5 V. 
Škoda že teď na Hobbycity nemají ani jednu 1300 mAh.