sobota 2. dubna 2011

EG a Mimi

Krásnému sobotnímu počasí nešlo odolat.  Chtěl jsem jít vyzkoušet znovu Mimi. Tentokrát se mnou šla i Jitka a Pavlík. Ten doma začal nadšeně vybírat letadla a vzhledem ke stavu pole kam jsem se chystal a možnosti rychlého nabití baterií jsem vybral Easy Glidera a do nabíječky hodil dvě lepší baterie (Turnigy s možností nabíjet 5C). Ze chvíli bylo nabyto a šli jsme. 
Na EG jsem přidělal kamerku a šlo se do vzduchu. Bylo skoro bezvětří a tak jsem hodně létal nízko, jednak aby si to Pavlík užil a pak jsem chtěl nějaké naše záběry ze vzduchu. To se i docela povedlo (vzhledem k rozlišení a možnostem kamerky). Absolvoval jsem dva asi 30 minutové lety a pak přišlo na řadu házení. Techniku hodu jsem trochu vylepšil, takže se mi dařily trochu vyšší hody. Nejdéle jsem se udržel ve vzduchu asi tak 45-50s. To ale byla výjimka, většinou to bylo mezi 20 - 30 s. Tak pořád nic moc. 
Jinak to ale bylo moc podařené odpoledne.