sobota 14. května 2011

Corsair a Rush

Dnešek mi byl modelářsky nakloněn a po dopoledním záletu GEMa jsem odpoledne vyrazil na pole s Corsairem a Rushem. Děti šly všechny se mnou, byly ale překvapivě hodné.
Do obou letadel jsem bral nové baterie nano-tech Turnigy, baterie 3S 1300 mAh do Corsaira mi došly ve čtvrtek (naštěstí bez pozornosti celníků, takže jsem se vyhnul poplatku poště za vyřízení celních formalit). 
Nejprve jsem létal s Rushem, nové baterky  nano-tech se jeví tvrdší, takže model lépe stoupá a reaguje svižně až do úplného vybití baterií. U obou letů byla doba chodu motoru asi 10 minut, u jedné baterie dokonce zabral regulátor a začal omezovat výkon motoru - to se mi ještě u Rushe "nepovedlo".
Při létání Corsairem se obě nové baterie osvědčily. Stoupání svisle vzhůru a rychlé průlety - obojí bylo dynamičtější než se starými bateriemi. Při prvním letu jsem měl motorový čas 6,5 minuty, pravda je ale, že jsem využíval pohon na maximum.  Při druhém letu jsem plyn trochu šetřil (ale jen  trochu)  a tak byl motorový čas přes 8 minut. Baterie se tedy jeví jako dobré, jenom byly po letech docela teplé, čekal jsem je chladnější. No uvidíme, jak se budou časem vyvíjet.