sobota 7. května 2011

Sobotní dopoledne s Adrenalinem Rushem a BF109

Sobotní dopoledne lákalo ven a tak jsem šel vyzkoušet nové baterie z Hobbycity. V jedná zásilce mi již minulý týden přišla Turnigy 2S 500 mAh s možností nabíjet maximálně 2C a včera dorazily Nano Turnigy 2S 500 mAh s možností nabíjet až 5C. Tak jsem do nich ráno postil 2A a za chvíli bylo hotovo (zhotovil jsem si v týdnu udělátko na nabíjení 2 baterií jako čtyřčlánku).
Přiděleny mi byly všechny tři děti resp. nejmladší řval až tak silně, že šel také.Nakonec byl nejhodnější, starší děti si celou dobu za něco nadávaly.
Přestože to doma vypadalo úplně klidně, trochu pofukovalo a první let s BF109 byl chvílemi spíše soubojem něž pohodovým létáním. Takže po jednom letu šel na řadu Rush. Ten s větrem neměl skoro problém, chvílemi ani nebylo na letu vůbec znát, že fouká. Vylétal jsem zbývající tři baterie, všechny lety tak kolem 8,5 minuty - baterie jsem nabíjel v režimu fast, tedy ne na úplnou kapacitu.