sobota 18. října 2008

Létání s BF109

Dnes ráno, tedy spíše před obědem (asi v 10:30), jsme šli s Martínkem na pole pod námi s BF109. Zuzanka chtěla zůstat překvapivě doma. Bylo asi 6°C, ale na sluníčku bylo krásně, k tomu skoro bezvětří (podle Libuše 1m/s). Prostě paráda.
Zkusil jsem vrtuli APC 6x4, co jsem sebral z Boeingu. Nic moc. Létalo to sice asi 13 minut, ale bez dynamiky. Rychlost trochu nižší než s 7x5, ale minimální rozdíl mezi plným a polovičním plynem. Vylétal jsem jednu baterku a na druhou jsem zase vyměnil vrtuli. A let byl mnohem lepší, asi 11 minut a to jsem létal svižněji. Takže možná objednanou vrtuli 6x4 z HobbyCity ani nevyužiji. Vypadá ale dost jinak, než APC. Tak uvidíme.
Matínek byl supr, až na to, že každou chvíli seděl na zemi. A na to už to počasí není. Na zimu se opravdu netěším.