sobota 21. srpna 2010

Druhý let Siria

Druhý den po úspěšném zalétnutí jsem v podvečer znovu vyrazil  na stejné místo. Počasí bylo skoro stejné, tedy dost teplo a prakticky bezvětří. Bylo zřejmé, že bude termika. A taky ano.
Start byl opět zcela bez problémů a létání také. Více jsem si všímal letového projevu. Zkoušel jsem i dive test a dle všeho je model trochu těžký na hlavu. Drobná zátěž do ocasu by to jistě vylepšila, ale zatím s tím nebudu spěchat. Model i tak létá dobře a alespoň je hodnější.
Termické polétání bylo krásné, kdybych chtěl, nemusel jsem prakticky použít motor. Ale já se chtěl také s modelem seznamovat a tak jsem občas naklesal a trochu zkoušel chování  v letu.
Celý let trval přes 65 minut a pak jsem opět vydařeně přistál. Oproti prvnímu dni jsem zvětšil výchylky křidélek a klapek v přistávací konfiguraci a projevilo se to kladně - sestup trvá kratší dobu.