sobota 14. srpna 2010

Natáčení v Krásné Hoře

Přes víkend jsem natočil dvě videa. První hned 13.8. po příjezdu. Létat jsem šel asi v 19:00 hod. Bylo zataženo (celou cestu z Prahy pršelo a přestalo chvilku před příjezdem), mraky dost nízko, prakticky úplné bezvětří. Pole bylo pěkně rozmáčené, najít trochu pevnější a sušší místo chvíli trvalo. 
Létání bylo supr, letadlo drželo ve vzduchu ani nevím jak (na termiku to nevypadalo, vítr nefoukal a přesto opadávalo zcela minimálně). Občas jsem zalétl do spodku řídkých mraků.
Přestože přistání bylo podařené a model jemně dosedl, dostalo se bahno skrz turbokužel až k motorové přepážce. Ale stačilo sundat kužel a vše očistit. Video se rovněž povedlo.
Druhý den jsem létal z opačné strany Hory. Startoval jsem z úbočí strážníku. Létaní už bylo o poznání neklidnější než předchozí den. Foukal poměrně čerstvý vítr. Video bylo přesto poměrně vydařené.