sobota 15. listopadu 2008

Potah křídla Kreysona dokončen

Dokončil jsem potah křídla. Potahoval jsem obě uši, překvapivě i potahování konců křídel se mi dařilo. Pro koncové oblouky jsem zvedl teplotu žehličky asi na 140°C a fólie se krásně tvarovala. Potahoval jsem s přesahy tzn. vždy potah spodní fólie přesahoval na vrchní část křída a horní fólie byla přetažena na spodek křídla (na náběžné a odtokové hraně i na koncových obloucích křídla je fólie ve dvou vrstvách). Koncové oblouky byly trochu piplačka, na několika místech jsem musel přesahující fólii nastřinout, aby nevznikaly záhyby.
Po přižehlení všech částí byla fólie až na dvě místa krásně rovná, bez varhánků. Po přejetí celého křídla žehličkou nastavenou na 150°C se všude fólie perfektně vypnula.
Závěr: potahování mě bavilo a podle mého názoru se mi i povedlo. Bez obav se pustím do Shafta. Ten by měl jít ještě lépe, protože nemá drobné koncové oblouky křídel, jako Kreyson.
Více fotografií ze stavby.