neděle 16. listopadu 2008

Začal jsem stavět SHAFT

Dnes večer jsem zahájil stavbu. Podle návodu se začíná stavbou výškovky a směrovky. Z příslušných balzových přířezů jsem vylámal všechny potřebné díly. Nádhera, tak pěkně opracovaná díly z balzy jsem ještě neměl v ruce. Jedině snad hnědé stopy po vypálení laserem trochu kazí dojem. Nasucho jsem sesadil všechny díly. Různě tvarované zámky v místě, kde se setkává i více dílů (až 4) do sebe neuvěřitelně zapadají a hlavně jsou tak přesné, že skutečně výškovka i směrovka po sesazení bez jediné kapky lepidla drží pohromadě. Lze je klidně vzít do ruky a nic neodpadne ba ani se nepohne. Takže stačí po sestavení přitisknout k podložce chráněné igelitem a zalít vteřinovým lepidlem. Po té, co jsem se na tuto parádu dost vynadíval, jsem jednotlivé konstrukční celky zatížil na stavební podložce (chráněné igelitem) a spoje zalepil řídkým vteřinovým lepidlem od HVP. Tím skončil první stavební den.