čtvrtek 6. listopadu 2008

SHAFT je doma

Po skoro (pro mne) nekonečném čekání mi dnes pošta doručila stavebnici Shafta. Trvalo to 22 dní od objednávky. Radost mi trochu kazí fakt, že spolu se stavebnicí dorazilo vyměření DPH z celnice ve výši 465 Kč.
Na první pohled vypadá stavebnice pěkne, laserem vyřezávané díly jsou krásné. Už se těším na stavbu.
Podvozek z drátu o průměru 3,2 mm vypadá důvěryhodně - má dostatečně široký rozchod kol. Mechová kolečka o průměru 50 mm asi nahradím koly o průměru 80 mm - na podvozek krásně pasují.
Nad plánem jsou zkoušel přiložit ocasní podvozek z Hobbycity. Velikostně bude OK, ale ta hmotnost (skoro 20g) mi dělá starosti.
Vlastní stavba půjde určitě rychle, je to vidět z předpřipravenosti stavebnice a potvrzují to všechny zdroje na internetu. Pro mne zůstává velkou otázkou potahování fólií. Proto ho nejprve natrénuji na něčem malém a pak se teprve pustím do Shafta. Nechci doma dlouho skladovat rozestavěnou nepotaženou kostru, nejspíše by přišla k úhoně.