sobota 3. ledna 2009

F14 - Tomcat

Moc se mi zalíbil model F14 - Tomcat podle plánku na parkjets.com a tak jsem se do něj pustil. Letadlo je na tlačný motor a má měnitelnou geometrii křídel.
Potřebné desky Depronu jsem zakoupil v Bauhausu na Pankráci - pod názvem Extrupur, tl. 6 mm.
Řezání dílů jsem věnoval odpoledne 2.1.2009. A v sobotu jsem navečer slepil a částečně vybrousil přední část trupu a čumák. Broušení jsem se celkem obával, čekal jsem nepříjemný zvuk broušeného polystyrenu a spoustu nečistot okolo. Ale skutečnost byla mnohem lepší. Jenom to jde poměrně pomalu, nesmí se moc tlačit, pak se Extrupor trhá.
Fotky ze stavby.
Při stavbě jsem postupoval podle instrukcí, změnu jsou udělal jen u špice letounu. Má se vybrousit z 12 ks dílů slepených k sobě. Její provedení pouze z Extruporu se mi zdálo příliš křehké, proto jsem do středu vložil vložil jeden díl vyříznutý z překližky tl. 0,8 mm. Všechny díly jsem lepil Puruxem, je sice poměrně těžký, ale je dost pevný a dobře se brousí.