pondělí 12. ledna 2009

Zásilka z Hobbycity - potahovací fólie

Dnešního dne mi byla konečně doručena zásilky z Hobbycity objednávaná 23.12.2008 - pod stromeček to stihnout neměla, ale skoro tři týdny jsem rovněž nečekal. Nejprve jí to trochu "trvalo" v Hongkongu - odeslána byla 30.12 a do ČR dorazila 1.1.2009. Pak se tím začala "zabývat" naše pošta a nechala zásilku ležet do 5.1.2009. Následně si ji vybrali k proclení a zjistili, že neví její skutečnou hodnotu. 7.1. mi přišlo psaní z celní správy, abych doložil cenu a obsah zásilky. Hned ten den jsem jim zaslal kopii faktury z PayPalu. Naštěstí jim to stačilo a 9.1. propustili zásilku (bez cla i DPH) dál k doručovací poště. A ta ji dnes doručila.
Ale k obsahu zásilky - především tři 5 metrové role potahovací fólie primárně určené pro Shafta. Barvy stříbrná, oranžová a světle modrá. Od pohledu vypadají fólie pěkně, s barvami jsem zcela spokojen. Jestli s nimi bude i dobrá práce pak bude spokojenost 100%.
K vyplnění zbývajícího váhového limitu jsem objednal střední a řídké vteřinové lepidlo a dmychadlo o průměru 68 mm.
Láká mne stavba He-162 Salamander a do něj by se dmychadlo jak rozměry tak maximálním tahem asi hodilo. Kdy ale dojde ke stavbě (dojde-li vůbec), to ještě uvidíme.

EDF Ducted Fan Unit 5Blade 68mm
Blade Diameter: 68mm
Blade Type: 5
Shaft Size: 3mm
Made from high strength reinforced plastic.
Spare propellers available.
Recomended Motor: 28-47 9Turn (7.4~14.8v)
ESC: 40A
Rpm: 4,000kv
Power: 750~950g Thrust
This fan will take up to a 29mm diameter motor.