sobota 17. ledna 2009

Stavba F14 - motorové gondoly a kabina

Vzhledem k dnešnímu nepříliš hezkému počasí jsme zůstali celý den doma a mně se podařilo značnou část dne věnovat stavbě.
Sesadil jsem obě gondoly. Uhlíková trubka, která ponese výškovky, se v ložiscích z překližky otáčí u obou gondol velmi pěkně. Lehce a bez vůlí. Myslím, že to bude fungovat.
Pustil jsem se do práce, na kterou se celou dobu těším nejméně - výroba pilotní kabiny. Zhotovuje se z 10 ks vzájemně slepených stejných dílů, které se mají následně vybrousit do požadovaného tvaru. Po bocích se pak nalepí po ještě lemování, které po vybroušení plynule přechází do tvaru trupu. Po několika hodinovém snažení je vše hotovo. Docela se to povedlo, rozhodně jsem čekal s ohledem na použitý materiál horší výsledek.
Dobře naladěn z výsledku kabiny jsem ještě vybrousil jednu motorovou gondolu. Druhou nechám na příště - dnes už bylo broušení až až.