úterý 22. září 2009

Úpravy A. Rushe

Večer jsem doma provedl trochu vylepšení u Rushe. Truchu jsem poupravil umístění regulátoru přilepeného k trubce trupu za motorem. Otočil jsem ho pod trup, takže teď je v prostoru mezi motorem a baterií a už nevyčnívá. Trochu to sníží aerodynamický odpor.
Pak jsem vyřízl kousek náběžky, která dostala zatím největší zásah. Balza byla promáčklá v šíři cca 5 mm a na hloubku tak 1,5 mm do křídla. U jiného modelu bych si takové drobnosti ani nevšiml, ale u tohoto prcka to trochu vliv na letové vlastnosti mít může. Za odříznutou balzu jsem vteřinovkou vlepil kousek 3 mm silné balzy a po chvíli vybrousil. "Poranění" prakticky zmizelo.
Pak jsem ještě nitrolakem přelakoval nejprve jenom okolí náběžky (na dolním i horním povrchu křídla) a po zaschnutí a mírném vybroušení jsem provedl to samé ještě jednou, ale tentokrát jsem natřel i spodní povrch křídla až ke křidélkům. Po tomto posledním nátěru je spodní strana křídla krásně hladká, jsem zvědav zda se to nějak projeví na letových vlastnostech.
Z Hobbycity mi dnes přišel motorek a silnější servo s ocelovými převody do rozestavěné F14. Tak uvidíme, zda se mi ji letos ještě podaří připravit k letu, moc v to nedoufám.