úterý 22. září 2009

Podvečerní létání s Corsairem a Rushem

Krásné počasí trvá (už to si moc dlouho nevydrží) a tak jsem po práci neodolal. Vždyť kolikrát si letos ještě zalétám.
Sbalil jsem Corsaira, A. Rushe a Martina a hurá na pole.
Byl chvílemi jen slabý větřík (tak do 2m/s), sluníčko se chvílemi schovávalo za mraky a pěkně teplo. Prostě krásný podvečer.
Nejprve šel do vzduchu Corsair. Už jsme si na sebe zvykli, takže zcela bez problémů. Jako obvykle si jen tak poletuji, akrobacie mi nejde, sem tam nějaký ten přemet a výkrut a je to vše. Létám raději vysoko, rád bych se letos vyhnul ztrátě nebo těžkému poškození modelu. Když vítr při druhém letu prakticky utichl udělal jsem si radost nízkými průlety, to se mi líbí - model při nich vypadá moc pěkně (musím se taky pochválit). A let do zapadajícího slunce - skoro jak z filmu.
Absolvoval jsem dva lety kolem 12 minut (to pak dobíjím asi 1100 mAh a to je na baterky 1300mAh tak akorát), třetí let jsem vypustit. Ke konci druhého letu zašlo slunce definitivně za mraky a viditelnost se dost zhoršila. Takhle jsem si zrušil Filipa. Tak raději beru A. Rushe a létám blízko okolo sebe. Už je bezvětří a létá to krásně. Tichounký bzukot motorku při blízkém průletu a jinak neslyšný pěkně rychlý let. Tohle letadélko se fakt povedlo a za těch pár korun investovaných do výbavy z číny se opravdu vyplatí.