Výškovku jsem rovněž vytmelil, zalepil dovnitř výztužný uhlíkový pásek a obě pohyblivé poloviny spojil drátem ohnutým do tvaru U a zalepeným epoxidem.
O víkendu jsem se pustil do trupu. Vytmelil jsem přední a zadní část. A pak přišla na řadu zatím největší úprava stavebnice. Pro Corsaira je charakteristický motorový kryt končící pohyblivými lamelami kolem celého obvodu trupu. Nechtěl jsem se spokojit jen s jejich namalováním a nalepení jakéhosi prstence z polystyrenu, jak jsem to viděl na jednom z fór, mne také neuspokojilo. Dlouho jsem přemýšlel z čeho ji co nejjednodušeji a nejvěrněji vyrobit a jak připevnit k EPP, z kterého se prakticky nedají tvarovat malé detaily. Zvolil jsem vytvoření lamel z tenké plastové fólie (průhledná fólie z nějakého obalu). Z fólie jsem odřízl proužky široké 2,5 cm a do nich z delší strany nadělal zářezy hloubky 1,5 cm znázorňující jednotlivé lamely. Jednotlivé lamely jsou tak pospojovány pruhem fólie širokým 1 cm, za který vše přilepím k trupu. Ze spodní části (k trupu) jsem lamely natřel šedivou barvou. Do trupu jsem vybrousil zářez na tloušťku fólie (cca 0,5 mm), aby fóliový pásek nevystupoval nad povrch trupu, a pod lamely hlubší zářez, imitující prostor pod lamelami jako u skutečného letadla. Vše je zřejmé z fotek ve fotogalerii stavby modelu.
Pásky s lamelami jsem přilepil epoxidem, navazující část předku trupu vytmelil. Zatím to vypadá docela dobře, s konečným posouzením musím čekat až na finální povrchovou úpravu barvami.