úterý 2. srpna 2011

Druhý zálet GEMa

Po opravách jsem se konečně GEM dočkal. Počasí se vylepšilo, byl krásný večer cca 24°C, skoro klid, občas mírný větřík.
Vypravil jsem se na kopec nad Svratkou a vzhledem k předchozímu novému vyvažování v důsledku oprav, jsem se chystal k novému záletu. Vše dopadlo v pořádku, model létá minimálně stejně, jako předtím - možná trochu lépe plachtí, malinko jsem totiž posunul těžiště dozadu.
Absolvoval jsem 3 lety, každý tak po 20 - 25 minutách. Poučen z předchozích problému, přistávám dříve, než dosáhnu 4 minut chodu motoru - je to tak akorát. Podle stylu létání dobíjím 1600 - 1900 mAh.
Mírný svah kopce je ideální na nízké průlety, vždy jsem nalétl k terénu v kopci nad sebou a po spádu letěl kolem sebe a pak ještě dále. Úplná paráda, kolem příroda a krásně létající model. Tak si představuji relax.