středa 28. září 2011

Létání mezi traktory

Chvíli před obědem jsem vzal FunJeta, že se chvíli na státní svátek odreaguji na poli. Vyšel jsem před dům, hned jsem zaznamenal zvuk motoru traktoru a pohled na pole mne dokonale otrávil. Několik traktorů systematicky likvidovalo "mou" leteckou plochu. Tak jsem se zase vrátil domů.
Po obědě jsem vzal Corsaira a EasyGlidera (+ kluky a Jitku), že využiji poslední nezorané kousky pole k přistání. 
Absolvoval jsem dva lety s Corsairem. Po každém letu jsem měřil teplotu baterie, abych si v provozu vyzkoušel zakoupený bezdotykový teploměr. Naměřil jsem u obou baterií teplotu kolem 45°C. 
Pak jsem se musel stáhnout z pole. Na okraj pole, kde jsme se usadili, zamířil traktor a jen tak tak jsem mu stačil všechny letadla uklidit z cesty.
Pak jsem ještě na půl hodiny poletoval s EG. Létal jsem i s kamerou a doma si pak ověřil, že z celého pole nezůstal nezorán ani kousek. Tak už mi zbývá na přistávání jen cesta.