sobota 3. září 2011

Lipenecký obr 2011

Po návštěvě minulý rok jsme si letos cestu na Lipeneckého obra zopakovali. Na rozdíl od řady negativních zkušeností s příjezdem, o kterých jsem na internetu četl, nás nic takového nepotkalo. Čekali jsme na vstupenky asi tak 3 minuty. Jinak byl příjezd v pohodě, když nepočítám spoustu prachu, který pokryl celé auto. 
Bylo nádherné počasí, skoro bezvětří jenom moc teplo. Celou dobu být na sluníčku nás zmáhalo. Přijeli jsme asi ve 13 hodin a odjížděli jsme po páté. Dokonce se na mě usmálo štěstí a byl jsem mezi vylosovanými, takže jsem domů odjížděl bohatší o kšiltovku a dvoulitrovou tlakovací nádobu na postřik květin. 
Vlastní program byl moc pěkný. Zdálo se mi,že oproti loňsku bylo v programu méně akrobatů a vrtulníků. To mne potěšilo. Přestože obdivuji jejich piloty, kteří dokážou se svými modely naprosto neuvěřitelné věci, baví mne mnohem více realistické lety krásných modelů. A těch bylo spousty. 
Mimo vedra jsme se i opotili kvůli Pavlíkovi, který se Jitce na ztratil z dohledu a pak jsme ho všichni hledali. Uspěla až Zuzka a tak jsme se vraceli v plném počtu :)