sobota 10. září 2011

Sobota s FunJetem a Rushem

V sobotu dopoledne jsem si zašel zalétat s FunJetem a pro zpestření jsem si vzal po delší době Adrenaline Rush. Šel se mnou Pavlík, ostatní zůstali doma. Dal jsem nejdříve čtyři lety s FunJetem. Bylo krásně, přes 20°C a skoro bezvětří. Zkoušel jsem používat méně plynu, tzn. létat trochu pomaleji a při rychlých průletech nedávat plný plyn. Letadlo nelétalo o mnoho pomaleji, zdá se mi, že rozdíl mezi 50% a 100% plynu je dost malý. Celkově projev neztratil mnoho na dynamice, ale motorová čas se prodloužil ze slabých 4 minut na 5,5 až 7,5 minut. A hlavně, baterie sice byly zase nafouklé a teplé, ale zdaleka ne tolik. Dokonce, když jsem měřil doma vnitřní odpor, naměřil jsem o dost nižší hodnoty, než minule. Že by se odpor měnil? Skoro se mi to nezdá, musím provést opakovaná měření.
Když jsem po odlétání s FunJetem přešel na A. Rushe, zdál se mi v první chvíli let jakýsi nestabilní až rozklepaný. Po chviličce jsem se zase přizpůsobil a o to víc jsem si uvědomil, jak FunJet při rychlém létání dobře drží trajektorii a skoro nereaguje na vliv větru.
Navečer se mi poštěstilo, po rodinném výletu do Průhonic, si zajít ještě jednou zalétat. Tentokrát jen s FunJetem a jen tři lety, víc baterií jsem nestačil dobít. Opět jsem zkoušel trochu baterie šetřit - zdá se, že to bude cesta jak letošek dožít se starými bateriemi a příští rok pořídím nové. 
Podvečer byl krásný, klidný, svítilo sluníčko a bylo tak přes 25°C. Moc už takových dní letos nebude. Báječně jsem si to užil.